Публікація:
Брендинг сучасності: як завоювати прихильність покоління Z

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Дана робота присвячена дослідженню основних способів розширення видимості брендів серед молодого покоління за рахунок вивчення маркетингових прийомів та трендів, що є особливо популярними серед зумерів – покоління тих, хто народився між 1997 та 2012 роками.

Опис

Ключові слова

брендинг, вивчення маркетингових прийомів

Цитування

Яценко Л. О. Брендинг сучасності: як завоювати прихильність покоління Z / Л. О. Яценко, М. К. Колеснікова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 139-142.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються