Публікація: Брендинг сучасності: як завоювати прихильність покоління Z
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
Дана робота присвячена дослідженню основних способів розширення видимості брендів серед молодого покоління за рахунок вивчення маркетингових прийомів та трендів, що є особливо популярними серед зумерів – покоління тих, хто народився між 1997 та 2012 роками.
Опис
Ключові слова
брендинг, вивчення маркетингових прийомів
Цитування
Яценко Л. О. Брендинг сучасності: як завоювати прихильність покоління Z / Л. О. Яценко, М. К. Колеснікова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 139-142.