Публікація:
Використання шрифтів для підвищення ефективності реклами

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Однією зі складових брендингу є фірмові шрифти. У роботі аналізується значення шрифтів у створенні рекламної продукції та оцінюється їх вплив на споживача. Досліджено особливості використання шрифтів для рекламної продукції на прикладі логотипу кафе.

Опис

Ключові слова

шрифт, реклама

Цитування

Сушкова А. С. Використання шрифтів для підвищення ефективності реклами / А. С. Сушкова, М. Р. Чеботарьова, О. А. Бакаленко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи‐семінару VІІІ Міжнар. наук.‐техн. конф., 16‐20 травня 2023 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2023. – Т 2. – C. 174-177.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються