Публікація:
Підтримка прийняття рішень для агрегації новин про книжки

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою роботи є підвищення якості програмних застосунків для вибору або купівлі книжок. Об’єктом дослідження є процес прийняття рішення споживача про придбання нових книжок в інтернет-магазині. У ході виконання кваліфікаційної роботи було розглянуто процес прийняття рішення про покупку книжкових новинок, яке приймає споживач, розглянути місце рекомендаційних систем в цьому процесі; проаналізовано основні принципи реалізації рекомендаційних систем, зокрема, в умовах відсутності початкових даних про книгу або користувача. Було розроблено експериментальний зразок автоматичної системи вибору книжкової новинки для нового користувача та перевірено його ефективність. Проведено економічне обґрунтування дослідження.

Опис

Ключові слова

купівля книжок, придбання нових книжок, автоматична система вибору книжкової новинки

Цитування

Король А. Л. Підтримка прийняття рішень для агрегації новин про книжки : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / А. Л. Король ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 82 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються