Публікація:
Використання моушн дизайну в сучасному медіапросторі

Завантаження...
Мініатюра зображення

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Наукові проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єкт дослідження — методи та технології створення моушн-графіки. Предмет дослідження — створення та використання моушн-графіки у відеоролику. Мета кваліфікаційної роботи — дослідити та проаналізувати вплив моушн графіки у відеоролику на глядача. У даній кваліфікаційні роботі детально розібрані та проаналізовані такі елементи моушy-дизайну, як анімація, графічні переходи, додаткові візуальні ефекти, анімовані інтерфейси, моушн-графіка, кінематографічний монтаж , звук і музика, 3D-моделювання й анімація, сценарії і розробка концепцій, візуалізація даних. Також детально розглянуто використання математичних способів свторення комп’ютерної графіки. Як результат кваліфікаційної роботи, було створено проморолик колаборації пончиків з маркою авто «Audi», у якому використані різні елементи моушн-дизайну. На основі цього ролику проводились дослідження впливу на цільову аудиторію. Дана робота дуже актуальна тому, що вона враховує та висвітлює сучасні тенденції в медіа індустрії. Отримані результати можна використовувати для розуміння актуальності використання та впливу моушн-дизайну у багатьох медіа сферах.

Опис

Цитування

Іменинник В. О. Використання моушн дизайну в сучасному медіапросторі : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 171 Електроніка / В. О. Іменинник ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 164 с.

Схвалення

Рецензування

Доповнено в

Цитується в