Публікація:
Формування інформаційно-медійного контенту для PR-кампанії університету

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об'єкт дослідження – PR-кампанія університету. Предмет дослідження – застосування різних видів реклами та фактори формування інформаційно-медійного контенту для проведення PR-кампанії університету. Мета роботи – розробка алгоритму проведення PR-кампанії та впровадження інформаційно-медійного контенту в рекламних кампаніях університетів України. У роботі розібрано проаналізовано види реклами, рекламу в соціальних мережах та апаратно-програмні засоби для її створення, фактори формування інформаційно-медійного контенту задля забезпечення якісної рекламної кампанії та створення іміджу. Впроваджено та проаналізовано PR-кампанію для ХНУРЕ, а також розроблено алгоритм її проведення, базуючись на факторах формування інформативно-медійного контенту

Опис

Ключові слова

PR-кампанія університету, реклама, просування, айдентика, бренд, аудиторія, інформаційно-медійний контент

Цитування

Гончаренко О. О. Формування інформаційно-медійного контенту для PR-кампанії університету : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 171 Електроніка / О. О. Гончаренко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 87 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються