Публікація: Розвинок особистого бренду дизайнера у LINKEDIN
Завантаження...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНЕУ імені Семена Кузнеця
Анотація
Особистий бренд це спосіб трансляції своїх поглядів. Якщо необхідно зробити собі ім'я, недостатньо вигадувати цікаві дизайнерські рішення. Щоб здобути визнання, дуже важливо просувати себе та свій особистий бренд. Це персональний драйвер зростання, впізнаваності, спосіб впливу на продаж продукту та свою цільову аудиторію. На сьогоднішній день, без особистого бренду не обійтися навіть найталановитішому дизайнеру та художнику.
Опис
Ключові слова
LINKEDIN, бренд дизайнера
Цитування
Шарун Д. Розвинок особистого бренду дизайнера у LINKEDIN / Д. Шарун // Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених, аспірантів та студентів, 16–17 лютого 2023. – Харків : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2023. – С. 135.