Публікація:
Алгоритми проходження лабіринту в умовах, що змінюються

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Метою атестаційної роботи є дослідження ефективності використання алгоритмів пошуку найкоротшого шляху у графах, якими описуються лабіринти. Лабіринти є загальною абстракцією віртуальних ігрових світів, для яких необхідно програмувати ігровий штучний інтелект для неігрових персонажів, що є актуальним завданням у теперішній час. У ході виконання атестаційної роботи досліджувалися алгоритми Дейкстри та А* та генетичні алгоритми, для графів великої розмірності. Особливістю дослідження є можливість врахування алгоритмами змінних умов під час проходження маршруту. У якості змінних умов розглянуто можливість зміни кінцевої точки маршруту під час його проходження. Створено тестовий програмний застосунок з графічним інтерфейсом користувача, що забезпечує можливість дослідження впливу параметрів роботи алгоритмів на ефективність пошуку маршрутів.

Опис

Ключові слова

лабіринт, маршрут, найкоротшний шлях, граф, алгоритм Дейкстри, алгоритм А*, генетичний алгоритм, ігровий штучний інтелект, Unity, Navmesh

Бібліографічний опис

Павленко О. С. Алгоритми проходження лабіринту в умовах, що змінюються : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп'ютерна інженерія / О. С. Павленко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 101 с.

DOI