Публікація:
Дослідження використання ігрових рушіїв для створення 2D платформеру

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою дослідження є аналіз існуючих ігрових рушіїв та вивчення можливості їх використання для створення 2D платформерної гри. В результаті роботи було порівняно найпопулярніші ігрові рушії (Unity, Unreal Engine, GameMaker, Godot, RPG Maker MZ, Construct 3, Stencyl, Buildbox, GDevelop) на предмет використання для розробки 2d платформерної гри. Для порівняння рушіїв були використані такі критерії як продуктивність, якість графіки, якість звуку, надійність та безпека, підтримка різних платформ, легкість створення користувацького інтерфейсу, підтримка контролерів та ін. За результатами порівняння було вибрано один, за допомогою якого було створено гру.

Опис

Ключові слова

ігровий рушій, розробка ігор, 2D платформерна гра

Цитування

Стрига Д. М. Дослідження використання ігрових рушіїв для створення 2D платформеру : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 - Інженерія програмного забезпечення / Д. М. Стрига ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 86 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються