Публікація:
Дослідження методів персоналізації контенту при реалізації ІТ-проєктів в галузі маркетингу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою роботи є дослідження та аналіз методів персоналізації контенту при реалізації ІТ-проєктів в галузі маркетингу, а також розробка на їх основі власного підходу. Дослідження, що проведені в роботі, базуються на використанні методів системного аналізу задач маркетингу, методів розв’язання задачі персоналізації контенту для підтримки рекламної компанії, методів оцінки ефективності запропонованого підходу та інструментах проєктного менеджменту, таких як Waterfall, Agile. Результатом роботи є розроблений власний метод персоналізації контенту, специфікація та розробка програмної системи з використанням цього методу, що має на меті дослідження і персоналізацію трафіку в громадських місцях для подальшого підвищення ефективності проведення рекламних компаній.

Опис

Ключові слова

менеджмент проєкту, персоналізація, цільова аудиторія

Цитування

Кудінова А. О. Дослідження методів персоналізації контенту при реалізації ІТ-проєктів в галузі маркетингу : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / А. О. Кудінова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 55 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються