Публікація:
Розробка дизайну фірмового стилю для спеціальності 186 Видавництво та поліграфія

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об'єкт дослідження – фірмовий стиль спеціальності 186 Видавництво та поліграфія, який відображає основну специфіку та особливості творчої спеціальності в технічному університеті. Метою дипломної роботи є розробка концепції та проєктування фірмового стилю для спеціальності 186 Видавництво та поліграфія на кафедрі Медіасистем та технологій у Харківському національному університеті радіоелектроніки. Створення єдиної візуальної ідентичності для спеціальності дозволить підвищити рівень зацікавленості абітурієнтів, надалі потенційних студентів, до вступу до ХНУРЕ. В ході роботи необхідно проаналізувати існуючі аналоги та виявити їх позитивні та негативні сторони щоб усунути цих недоліків; розробити концепцію створення фірмового стилю спеціальності 186; створити дизайн концепт; визначити програмні засоби для розробки фірмового стилю; розробити фірмовий стиль. Сильний та сучасний фірмовий стиль є важливою частиною для закладів вищої освіти. Завдяки ньому абітурієнти розуміють, що університет, до якого вони планують вступати, є перспективним, успішним та динамічно розвинутим.

Опис

Ключові слова

дизайн фірмового стилю, фірмовий стиль

Цитування

Зозуля Д. А. Розробка дизайну фірмового стилю для спеціальності 186 Видавництво та поліграфія : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / Д. А. Зозуля; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 65 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються