Публікація:
Економіко-математичне моделювання оцінки ефективності рекламних заходів на підприємстві

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2021

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єктом дослідження є рекламна діяльність підприємства. Метою даної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка математичної моделі оцінки ефективності рекламних заходів на підприємстві. Розглянуто теоретичні аспекти організації рекламної діяльності на підприємстві. Проаналізовано підходи до оцінки ефективності рекламних заходів на підприємстві. Проаналізовано методи та показники економічної ефективності реклами. Здійснено аналіз основних техніко-економічних показників діяльності ТОВ «Євробуд». Проведено сегментацію споживачів досліджуваного підприємства. Наведено характеристику конкурентного середовища підприємства. Розглянуто особливості формування механізму діагностики ефективності рекламної діяльності підприємства. Запропоновано економіко-математичну модель оцінки ефективності рекламних заходів на підприємстві. Наведено структурно-логічну характеристику результатів дослідження.

Опис

Ключові слова

рекламні заходи, методи оцінки, маркетингові комунікації, рекламна діяльність підприємства

Бібліографічний опис

Книшов Д. С. Економіко-математичне моделювання оцінки ефективності рекламних заходів на підприємстві : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 051 Економіка / Д. С. Книшов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 98 с.

DOI