Публікація: Дослідження методів прогнозування результатів спортивних матчів. Дерева
рішень. Градієнтний бустинг
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Об’єктом дослідження є методи балансування складності навчаючої відеогри.
Метою роботи є дослідження методів проектування та задання ігрового балансу у відеоіграх та дослідження методів автоматичного коригування балансу відповідно до навиків гравця.
Результатом роботи є порівняльне дослідження методів задання ігрового балансу та дослідження методів аналізу успішності застосування різних підходів до автоматичного коригування балансу. Дослідження відбувається на базі задання балансу для навчаючої відеогри, що націлена на вивчення та тренування навику сліпого друку.
Опис
Ключові слова
відеогра, гейміфікація, ігровий дизайн, ігровий баланс, матчмейкінг, сліпий друк, true skill
Цитування
Смикова А. Ю. Дослідження методів прогнозування результатів спортивних матчів. Дерева рішень. Градієнтний бустинг : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / А. Ю. Смикова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 57 с.