Публікація:
Застосування процесного підходу до управління менеджменту якості послуг інформаційно-телекомунікаційної компанії

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ФОП Петров В.В.

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Якість обслуговування користувачів (Quality of Service) та гарантоване надання додаткам високого рівня сервісу, вимагають вирішення комплексу за-вдань щодо супроводження інформаційно - телекомунікаційних (ІТК) систем [1]. При актуальній необхідності реалізації все складніших комплексних послуг із визначеною якістю в режимі реального часу та обмеженими відповідних систем управління телекомунікаціями існуючі методи аналізу, моделювання, оптимізації та вдосконалення проблемно-орієнтованих систем управляння якістю ІТК послуг не забезпечують достатню точність її оцінки. Метою доповіді є дослідження шляхів впровадження процесного підходу до управляння системою менеджменту якості ІТК послуг.

Опис

Ключові слова

якість надання послуг, послуга, менедмент

Цитування

Золотарьов В. А. Застосування процесного підходу до управління менеджменту якості послуг інформаційно-телекомунікаційної компанії / В. А. Золотарьов, А. Ю. Кримчанінов // Проблеми інформатизації // Тези доповідей дев’ятої міжнародної конференції 18-19 листопада 2021 року. – Черкаси – Харків-Баку- Бялська Бяла, 2021. – С. 61.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються