Публікація:
Дослідження можливості ребрендингу кафе «Leaflet» з використанням екологічних матеріалів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою роботи – дослідження особливостей брендування закладів харчування та ефективності використання складових бренду для проведення ребрендингу. В роботі досліджено сучасні тенденції дизайну оформлення закладів харчування та проведений ребрендінг кафе з урахуванням вимог екологічності використовуваних матеріалів. Для цього досліджено уподобання та вимоги споживачів «здорової» продукції щодо оформлення та брендування кафе та магазинів; розглянуті основні етапи проведення ребрендингу та складові брендів і їх вплив на споживачів. Також проаналізовані основні вимоги до екологічних матеріалів для дотримання концепції бренда. В експериментальній частині доведено ефективність проведених досліджень методом експертних оцінок та підтверджено ці результати соціологічним опитування у соціальних мережах. В роботі також здійснено економічне обґрунтування проведених досліджень та доведена їх ефективність

Опис

Ключові слова

ребрендинг кафе, логотип, цільова аудиторія, екологічні материали, метод експертних оцінок, соціологічне дослідження, соціальні мережі

Цитування

Бовтенко С. В. Дослідження можливості ребрендингу кафе «Leaflet» з використанням екологічних матеріалів : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / С. В. Бовтенко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 71 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються