Публікація: Дослідження багатофакторних моделей функціональної задачі оцінки якості підготовки фахівців
Завантаження...
Дата
2021
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єкт дослідження – якість освіти студентів університетів.
Предмет дослідження – застосування багатофакторних моделей та інформаційних технологій у процесі оцінювання якості освіти. Метою роботи є розробка багатофакторної моделі оцінки якості підготовки фахівців та дослідження її використання в освітніх закладах. У науковій роботі проаналізовано дані для подальшого розвитку про особливості побудови багатофакторних моделей для оцінювання та прогнозування якості освіти з використанням інформаційних технологій, розширено наявні дані щодо особливостей показників фахової підготовки студентів ХНУРЕ, їх мотиваційних пріоритетів до видів навчальної активності, організаційно-педагогічних умов залучення студентів до інноваційних методів оцінювання якості фахових знань з метою покращення навчальної активності.
Опис
Ключові слова
оцінка якості підготовки, модель оцінки якості підготовки, багатофакторна модель оцінки якості підготовки, параметри моделі, побудова моделі оцінки якості підготовки, теоретичне моделювання
Бібліографічний опис
Черевань М. М. Дослідження багатофакторних моделей функціональної задачі оцінки якості підготовки фахівців : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / М. М. Черевань ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 101 с.