Публікація:
Теоретико-методичні аспекти оцінки ефективності рекламних заходів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Оцінка ефективності реклами дозволяє визначити, наскільки конкретний рекламний захід може вплинути на потенційних клієнтів. Основними показниками, які розглядаються при такій оцінці, є загальне ставлення споживачів до реклами, рівень цільової аудиторії, пам’ять рекламних сегментів, а також привабливість і мотивація придбання товарів чи послуг завдяки рекламі. Дослідження ефективності реклами – це спостереження за реальною та потенційною поведінкою споживачів.

Опис

Ключові слова

реклама, критерії ефективності, ефективність реклами, видимість реклами

Цитування

Тохтамиш Н. І. Теоретико-методичні аспекти оцінки ефективності рекламних заходів / Н. І. Тохтамиш, Д. С. Книшов // Сучасні економічні стратегії: інновації, безпека та сталий розвиток: колективна монографія / За заг. ред. д.е.н., проф. Т. В. Полозової, д.е.н., проф. І. В. Колупаєвої, к.е.н., доц. О. В. Мурзабулатової Харків: ХНУРЕ, 2021. - С. 214-219.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються