Публікація:
Типологізація інноваційної діяльності та інновацій в освітній сфері

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Право

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті досліджено зміст понять «інноваційна діяльність» та «інновація» стосовно освітньої сфери. Розмежовано освітні інновації (педагогічні, освітньотехнологічні, науково-методичні) та інновації в освіті (науково-технологічні, інфраструктурні, економічні, соціальні, юридичні, управлінські). Охарактеризовано їх форми та умови впровадження. Розкрито сутність інноваційної освіти. // The article analyzes the content of the concepts "innovative activity" and "innovation" in relation to the educational sphere. Educational innovations (pedagogical, educational technological, scientific-methodical) and innovations in education (scientific and technological, infrastructure, economic, social, legal, managerial) are divided. Characterized their forms and conditions of implementation. The essence of innovation education is revealed.

Опис

Ключові слова

вища освіта, університет, інноваційна діяльність, освітні інновації, інновації в освіті, інноваційна освіта, управління інноваціями в освіті, higher education, university, innovation activity, educational innovations, innovations in education, innovative education, management of innovations in education

Цитування

Шевченко Л. С. Типологізація інноваційної діяльності та інновацій в освітній сфері / Л. С. Шевченко // Право та інновації. – 2013. – №4. – С. 48-56.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються