Публікація:
Розробка методів CRM на базі генерації асоціативних правил та їх використання в інформаційній системі продажу квітів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Метою роботи є дослідження та аналіз існуючих методів побудови рекомендацій (зокрема основаних на генерації асоціативних правил) на предмет можливості їх застосування для розробки методу CRM системи. Методи дослідження – системний підхід, методи структурного аналізу і моделювання Результати роботи – розроблені методи CRM-системи на основі генерації асоціативних правил, а також веб-сервіс продажу квітів з вбудованим до нього рекомендаційного методу.

Опис

Ключові слова

електронна комерція, crm-система, crm-методи, асоціативні правила, apriori база даних, система управління базою даних, web-сервіс, рекомендаційні системи

Бібліографічний опис

Шубіна Н. А. Розробка методів CRM на базі генерації асоціативних правил та їх використання в інформаційній системі продажу квітів : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 – Комп’ютерні науки / Н. А. Шубіна ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 80 с.

DOI