Публікація:
Парадигмальні концепти інноваційного розвитку вищої освіти України

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2015

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Право

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Представлений методологічний аналіз інноваційної діяльності у вищій школі, розглянуто види інновацій. Розкриваються зміст та основні напрями державної політики у сфері інноваційної діяльності вищої школи України. Розглянуто систему принципів державної інноваційної політики у сфері вищої освіти. Проаналізовано суб’єкт інноваційної діяльності у сфері вищої школи України. // The methodological analysis of innovation activity in higher education is presented, types of innovations are considered. The content and main directions of state policy in the field of innovation activity of the high school of Ukraine are revealed. The system of principles of state innovation policy in the field of higher education is considered. The subject of innovation activity in the sphere of higher education in Ukraine is analyzed.

Опис

Ключові слова

інновація, класифікація інновацій у сфері вищої освіти, інноваційна діяльність, суб’єкт інноваційної діяльності, інноваційна політика, парадигма інноваційного розвитку вищої освіти, innovation, classification of innovations in the field of higher education, innovative activity, subject of innovation activity, innovation policy, paradigm of innovation development of higher education

Бібліографічний опис

Клімова Г. П. Парадигмальні концепти інноваційного розвитку вищої освіти України / Г. П. Клімова // Право та інновації. – 2015. – №1(9). – С. 11-18.

DOI