Публікація:
Внутрішньофірмові дослідження - важлива складова забезпечення ефективної маркетингової діяльності промислового підприємства

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуті питання вирішення проблеми активізації маркетингової діяльності підприємств. Приведено перелік та характеристика напрямів внутрішньофірмових досліджень підприємства. Проведено ранжування цілей діяльності підприємства за ступенем їх важливості.

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, промислове підприємство

Цитування

Соколова Л. В. Внутрішньофірмові дослідження - важлива складова забезпечення ефективної маркетингової діяльності промислового підприємства / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Економічні та безпекові виклики сучасного бізнес-середовища: кол. монографія / За заг. ред. д. е. н., проф. Т. В. Полозової. Харків: ХНУРЕ, 2020. 448 с. – С. 302–315.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються