Please use this identifier to cite or link to this item: http://openarchive.nure.ua/handle/document/11419
Title: Шляхи нівелювання розриву між рівнем природничо-математичної підготовки випускників школи і вимогами вишів у форматі безперервного освітнього процесу
Authors: Макогон, О. А.
Петренко, Н. Б.
Думич, Є. А.
Keywords: математична освіта
природничо-математична підготовка випускників шкіл, вимоги вишів, безперервний освітний процес.
вимоги вишів
безперервний освітний процес
Issue Date: 2019
Citation: Макогон О. А., Петренко Н. Б., Думич Є. А. Шляхи нівелювання розриву між рівнем природничо-математичної підготовки випускників школи і вимогами вишів у форматі безперервного освітнього процесу // Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Реалії і перспективи природничоматематичної підготовки у закладах освіти»], (Херсон 12-13 вересня 2019р.) – Херсон: Видавництво ПП В.С. Вишемирський – 2019. – С. 3-7.
Abstract: У статті проаналізовані основні труднощі при формуванні внутрішніх зв’язків між етапами математичної освіти та запропоновані деякі організаційно-методичні заходи, спрямовані на вдосконалення як шкільної, так і вузівської математичної освіти для забезпечення цілісності і безперервності освітнього процесу у ланці «школа-заклад вищої освіти».
URI: http://openarchive.nure.ua/handle/document/11419
Appears in Collections:Наукові публікації колег з інших університетів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019 сент_.pdf2.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.