Публікація:
Шляхи нівелювання розриву між рівнем природничо-математичної підготовки випускників школи і вимогами вишів у форматі безперервного освітнього процесу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2019

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У статті проаналізовані основні труднощі при формуванні внутрішніх зв’язків між етапами математичної освіти та запропоновані деякі організаційно-методичні заходи, спрямовані на вдосконалення як шкільної, так і вузівської математичної освіти для забезпечення цілісності і безперервності освітнього процесу у ланці «школа-заклад вищої освіти».

Опис

Ключові слова

математична освіта, природничо-математична підготовка випускників шкіл, вимоги вишів, безперервний освітний процес., вимоги вишів, безперервний освітний процес

Бібліографічний опис

Макогон О. А., Петренко Н. Б., Думич Є. А. Шляхи нівелювання розриву між рівнем природничо-математичної підготовки випускників школи і вимогами вишів у форматі безперервного освітнього процесу // Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Реалії і перспективи природничоматематичної підготовки у закладах освіти»], (Херсон 12-13 вересня 2019р.) – Херсон: Видавництво ПП В.С. Вишемирський – 2019. – С. 3-7.

DOI