Публікація:
Особливості використання шрифтів в рекламі

dc.contributor.authorСушкова, А. С.
dc.date.accessioned2021-07-03T13:52:10Z
dc.date.available2021-07-03T13:52:10Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractOne of the components of branding is branded fonts. The paper analyzes the meaning of fonts in the creation of advertising products and evaluates their impact on the consumer. The peculiarities of the use of fonts for advertising products on the example of the cafe logo are investigated.uk_UA
dc.identifier.citationСушкова А. С. Особливості використання шрифтів в рекламі / А. С. Сушкова // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : зб. матеріалів 25-го Міжнар. молодіжн. форуму, 20–22 квітня 2021 р. – Харків : ХНУРЕ, 2021. – Т. 6 (конф. «Інформаційні інтелектуальні системи»). – С. 415–416.uk_UA
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/16768
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХНУРЕuk_UA
dc.subjectшрифтuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleОсобливості використання шрифтів в рекламіuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Sushkova.pdf
Розмір:
144.42 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: