Публікація: Особливості використання шрифтів в рекламі
Завантаження...
Дата
2021
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
One of the components of branding is branded fonts. The paper analyzes the meaning of fonts in the creation of advertising products and evaluates their impact on the consumer. The peculiarities of the use of fonts for advertising products on the example of the cafe logo are investigated.
Опис
Ключові слова
шрифт, реклама
Бібліографічний опис
Сушкова А. С. Особливості використання шрифтів в рекламі / А. С. Сушкова // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : зб. матеріалів 25-го Міжнар. молодіжн. форуму, 20–22 квітня 2021 р. – Харків : ХНУРЕ, 2021. – Т. 6 (конф. «Інформаційні інтелектуальні системи»). – С. 415–416.