Публікація:
Ефективність екопакування у формуванні екологічного іміджу бренду

dc.contributor.authorДейнеко, Ж.В.
dc.contributor.authorЛіценко, М. А.
dc.date.accessioned2025-05-25T19:12:54Z
dc.date.available2025-05-25T19:12:54Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThe paper is dedicated to the study of eco-packaging as a strategic tool in shaping a brand’s environmental image, particularly in the context of small businesses. The research outlines current trends in sustainable packaging and analyzes the key requirements for eco-packaging from both branding and consumer perception perspectives. Special attention is paid to the economic, social, and ecological benefits of using eco-packaging. Based on the theoretical framework and practical case studies, the work demonstrates how eco-packaging can enhance a brand’s reputation and contribute to environmentally responsible business practices.
dc.identifier.citationДейнеко Ж. В. Ефективність екопакування у формуванні екологічного іміджу бренду / Ж. В. Дейнеко, М. А. Ліценко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 1. – С. 47-48.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/31293
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Видавництво Ліра-К»
dc.subjectекологічний імідж бренду
dc.subjectекопакування
dc.titleЕфективність екопакування у формуванні екологічного іміджу бренду
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW47-48.pdf
Розмір:
1.05 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: