Публікація:
Ефективність екопакування у формуванні екологічного іміджу бренду

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Видавництво Ліра-К»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The paper is dedicated to the study of eco-packaging as a strategic tool in shaping a brand’s environmental image, particularly in the context of small businesses. The research outlines current trends in sustainable packaging and analyzes the key requirements for eco-packaging from both branding and consumer perception perspectives. Special attention is paid to the economic, social, and ecological benefits of using eco-packaging. Based on the theoretical framework and practical case studies, the work demonstrates how eco-packaging can enhance a brand’s reputation and contribute to environmentally responsible business practices.

Опис

Ключові слова

екологічний імідж бренду, екопакування

Цитування

Дейнеко Ж. В. Ефективність екопакування у формуванні екологічного іміджу бренду / Ж. В. Дейнеко, М. А. Ліценко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 1. – С. 47-48.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються