Публікація:
Бренд як категорія, що впливає на конкурентоспроможність товару

dc.contributor.authorСоколова, Л. В.
dc.contributor.authorКогтєва, В. О.
dc.date.accessioned2018-10-16T08:50:53Z
dc.date.available2018-10-16T08:50:53Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationБренд як категорія, що впливає на конкурентоспроможність товару / В. О. Когтєва, Л. В. Соколова // Сучасні інформаційні технології та системи в управлінні [Електронний ресурс] : Зб. матеріалів І Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів ; 6–7 квітня 2017 р. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 96-98.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-926-157-1
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/7023
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКНЕУuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність товаруuk_UA
dc.titleБренд як категорія, що впливає на конкурентоспроможність товаруuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Тези_Соколова_Когтєва_2017.pdf
Розмір:
965.31 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: