Публікація:
Дослідження споживацьких переваг як інструменту стратегічного управління маркетингом

dc.contributor.authorВерясова, Г. М.
dc.date.accessioned2018-10-30T09:24:32Z
dc.date.available2018-10-30T09:24:32Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractНа маркетингових засадах будується діяльність багатьох промислових підприємств України. В умовах інтенсифікації глобалізаційних процесів, посилення конкуренції на міжнародному рівні, скорочення життєвих циклів товарів і послуг, розвитку та швидкій передачі нових технологій однією з основних умов формування конкурентної стратегічної перспективи підприємства стає стратегічний маркетинговий підхід до ведення ринкової діяльності.uk_UA
dc.identifier.citationВерясова Г. М. Дослідження споживацьких переваг як інструменту стратегічного управління маркетингом / Г. М. Верясова // Материалы ХХІV международной научно-практической конференции «Экономика в условиях глобализации мировых экономических процессов», Львов, 5–6 апреля 2013 года. – Львів: «ЛЕФ», 2013. – С. 116–118.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/7098
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisher"Львівська економічна фундація"uk_UA
dc.subjectспоживацькі перевагиuk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.subjectдослідження споживацьких перевагuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.titleДослідження споживацьких переваг як інструменту стратегічного управління маркетингомuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Верясова Г.М._стаття за матеріалами конференції_2013.pdf
Розмір:
340.98 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: