Публікація: Дослідження споживацьких переваг як інструменту стратегічного управління маркетингом
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
"Львівська економічна фундація"
Анотація
На маркетингових засадах будується діяльність багатьох промислових підприємств України. В умовах інтенсифікації глобалізаційних процесів, посилення конкуренції на міжнародному рівні, скорочення життєвих циклів товарів і послуг, розвитку та швидкій передачі нових технологій однією з основних умов формування конкурентної стратегічної перспективи підприємства стає стратегічний маркетинговий підхід до ведення ринкової діяльності.
Опис
Цитування
Верясова Г. М. Дослідження споживацьких переваг як інструменту стратегічного управління маркетингом / Г. М. Верясова // Материалы ХХІV международной научно-практической конференции «Экономика в условиях глобализации мировых экономических процессов», Львов, 5–6 апреля 2013 года. – Львів: «ЛЕФ», 2013. – С. 116–118.