Публікація:
Дослідження споживацьких переваг як інструменту стратегічного управління маркетингом

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2013

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

"Львівська економічна фундація"

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

На маркетингових засадах будується діяльність багатьох промислових підприємств України. В умовах інтенсифікації глобалізаційних процесів, посилення конкуренції на міжнародному рівні, скорочення життєвих циклів товарів і послуг, розвитку та швидкій передачі нових технологій однією з основних умов формування конкурентної стратегічної перспективи підприємства стає стратегічний маркетинговий підхід до ведення ринкової діяльності.

Опис

Ключові слова

споживацькі переваги, управління маркетингом, дослідження споживацьких переваг, стратегічне управління

Бібліографічний опис

Верясова Г. М. Дослідження споживацьких переваг як інструменту стратегічного управління маркетингом / Г. М. Верясова // Материалы ХХІV международной научно-практической конференции «Экономика в условиях глобализации мировых экономических процессов», Львов, 5–6 апреля 2013 года. – Львів: «ЛЕФ», 2013. – С. 116–118.

DOI