Публікація:
Дослідження методів інтелектуального аналізу даних для виявлення цільових груп клієнтів у готельному бізнесі

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єкт досліджень – процес замовлення клієнтами послуг готелю в інформаційної системи управління готельним бізнесом. Під час обробки замовлень система виконує збір та обробку даних клієнтів, наприклад їхні демографічні характеристики, інформацію про покупки, уподобання, звички, частоту використання певних послуг. Предметом дослідження є методи інтелектуального аналізу даних, які можна застосувати для обробки даних про клієнтів готельного бізнесу. Мета досліджень – пошук та аналіз інформації щодо існуючих готельних послуг, їх розповсюдженості та популярності, дослідження бажань клієнтів та їх замовлення, що дозволить виділити цільові групи клієнтів що готові використовувати готельні сервіси. Методи дослідження – методи інтелектуального аналізу даних, такі як методи кластерного аналізу та класифікації та їх поєднання. Сфера застосування – галузь надання готельних послуг.

Опис

Ключові слова

електронна комерція, готельний бізнес, кластерний аналіз

Цитування

Семенцова А. М. Дослідження методів інтелектуального аналізу даних для виявлення цільових груп клієнтів у готельному бізнесі : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / А. М. Семенцова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 91 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються