Публікація:
Дослідження та аналіз алгоритмів процедурної генерації карт у 2D іграх

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

This study explores and analyzes methods like Perlin noise, directional tunneling, cellular automata, Moore and von Neumann neighborhoods, and random walk for 2D game map generation in Unity. These methods enable diverse, engaging game worlds crucial for various genres. The main goal is to evaluate each method's capabilities, limitations, and applicability in Unity for landscape and tile-based maps. Testing within Unity will determine their suitability. Overall, the research emphasizes aligning method selection with project requirements and goals.

Опис

Ключові слова

генерація карт, 2D гра, game

Бібліографічний опис

Балюк І. В. Дослідження та аналіз алгоритмів процедурної генерації карт у 2D іграх / І. В. Балюк ; наук. керівник к. т. н., проф. В. Г. Іванов // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 6 – С. 650-651. – DOI : https://doi.org/10.30837/IYF.IIS.2024.650.