Публікація:
Організація спеціалізованого Call-центру екстрених служб

Немає доступних мініатюр

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Зроблено огляд загальних функціональних принципів організації Call-центрів із застосуванням технології CTI. Проаналізована типова функціональна схема Call-центру та алгоритм його роботи в процесі надання послуг. Проведений аналіз та виконана організація спеціалізованого Call-центру екстрених служб по типу універсальної служби екстреної допомоги «Система 112». Запропонована методика визначення основних характеристик продуктивності Call-центру.

Опис

Ключові слова

центр обслуговування викликів, call-центр, контакт-центр, комп'ютерна телефонія, cti автоматичний розподіл викликів, чергово-диспетчерська служба, служба екстреної допомоги, система 112, уніфікована картка інформаційного обміну

Бібліографічний опис

Пасічник В. Б. Організація спеціалізованого Call-центру екстрених служб : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 172 Телекомунікації та радіотехніка / В. Б. Пасічник ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 66 с.

DOI