Публікація: Формування інформаційно-медійного контенту для PR-кампанії університету
Завантаження...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об'єкт дослідження – PR-кампанія університету. Предмет дослідження – застосування різних видів реклами та фактори формування інформаційно-медійного контенту для проведення PR-кампанії університету. Мета роботи – розробка алгоритму проведення PR-кампанії та впровадження інформаційно-медійного контенту в рекламних кампаніях університетів України. У роботі розібрано проаналізовано види реклами, рекламу в соціальних мережах та апаратно-програмні засоби для її створення, фактори формування інформаційно-медійного контенту задля забезпечення якісної рекламної кампанії та створення іміджу. Впроваджено та проаналізовано PR-кампанію для ХНУРЕ, а також розроблено алгоритм її проведення, базуючись на факторах формування інформативно-медійного контенту
Опис
Ключові слова
PR-кампанія університету, реклама, просування, айдентика, бренд, аудиторія, інформаційно-медійний контент
Бібліографічний опис
Гончаренко О. О. Формування інформаційно-медійного контенту для PR-кампанії університету : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 171 Електроніка / О. О. Гончаренко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 87 с.