Публікація: Аналіз основних торгових партнерів видавництва «РАНОК»
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНЕУ
Анотація
Для аналізу оптових покупців зручно користуватись АВСD-методом. Кожен оптовий покупець характеризуватиметься за класами А, В, C і D з погляду можливої реалізації – потенціалу та фактично досягнутих результатів – торговельного обороту.
Опис
Ключові слова
АВСD-метод, оптовий покупець
Бібліографічний опис
Романенко А. Аналіз основних торгових партнерів видавництва «РАНОК» / А. Романенко, В. Солопова // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 130.