Публікація:
Дослідження та оптиізація методів генерації рівнів в ігрових додатках

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Мета роботи – дослідити та розробити модифікований метод автоматичної генерації рівнів в ігрових додатках. Методи дослідження – аналіз існуючих методів автоматичної генерації рівнів. Визначено підхід до вирішення проблеми автоматичної генерації рівнів в ігрових додатках. Виконано порівняння існуючих алгоритмів генерації, проведено порівняльний аналіз їх показників, виділені найефективніші алгоритми. Запропоновано модифікацію алгоритмів генерації яка задовольняє поставленій задачі. Галузь застосування – програмний засіб використовується для автоматичної генерації рівнів в ігрових додатках.

Опис

Ключові слова

unity 3d, ігрові додатки, процедурна генерація рівнів, пул об’єктів

Бібліографічний опис

Королюк В. В. Дослідження та оптиізація методів генерації рівнів в ігрових додатках : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 – Комп’ютерні науки / В. В. Королюк ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 68 с.

DOI