Публікація: Використання шрифтів для підвищення ефективності реклами
Завантаження...
Дата
2023
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
Однією зі складових брендингу є фірмові шрифти. У роботі аналізується значення шрифтів у створенні рекламної продукції та оцінюється їх вплив на споживача. Досліджено особливості використання шрифтів для рекламної продукції на прикладі логотипу кафе.
Опис
Ключові слова
шрифт, реклама
Бібліографічний опис
Сушкова А. С. Використання шрифтів для підвищення ефективності реклами / А. С. Сушкова, М. Р. Чеботарьова, О. А. Бакаленко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи‐семінару VІІІ Міжнар. наук.‐техн. конф., 16‐20 травня 2023 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2023. – Т 2. – C. 174-177.