Публікація:
Особливості просування бренду ФК «МЕТАЛІСТ» в соціальних мережах

dc.contributor.authorСандига, К.
dc.contributor.authorВовк, О.
dc.date.accessioned2025-09-18T12:52:30Z
dc.date.available2025-09-18T12:52:30Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractРеклама в соціальних мережах є одним з найперспективніших напрямів інтернет-реклами. Вона відрізняється інтерактивністю, можливістю швидко отримувати якісні та кількісні показники рекламної кампанії і економічністю. Присутність у соціальних мережах позитивно впливає на впізнаваність бренду, а регулярна взаємодія зі спільнотою, наприклад, через ведення блогу, сприяє підвищенню лояльності покупців.
dc.identifier.citationСандига К. Особливості просування бренду ФК «МЕТАЛІСТ» в соціальних мережах / К. Сандига, О. Вовк // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 27–28 лютого 2025 р. – Харків : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2025. – С. 124.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/32814
dc.language.isouk
dc.publisherХНЕУ
dc.subjectбренд
dc.subjectреклама в соціальних мережах
dc.titleОсобливості просування бренду ФК «МЕТАЛІСТ» в соціальних мережах
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
KONF-2025-124.pdf
Розмір:
502.8 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
10.74 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: