Публікація:
Особливості просування бренду ФК «МЕТАЛІСТ» в соціальних мережах

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНЕУ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Реклама в соціальних мережах є одним з найперспективніших напрямів інтернет-реклами. Вона відрізняється інтерактивністю, можливістю швидко отримувати якісні та кількісні показники рекламної кампанії і економічністю. Присутність у соціальних мережах позитивно впливає на впізнаваність бренду, а регулярна взаємодія зі спільнотою, наприклад, через ведення блогу, сприяє підвищенню лояльності покупців.

Опис

Ключові слова

бренд, реклама в соціальних мережах

Бібліографічний опис

Сандига К. Особливості просування бренду ФК «МЕТАЛІСТ» в соціальних мережах / К. Сандига, О. Вовк // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 27–28 лютого 2025 р. – Харків : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2025. – С. 124.

DOI