Публікація:
Засоби залучення молодіжної аудиторії до журнальних видань

dc.contributor.authorБокарєва, Ю. С.
dc.contributor.authorКаліновський, К.
dc.date.accessioned2018-05-16T10:16:50Z
dc.date.available2018-05-16T10:16:50Z
dc.date.issued2017
dc.description.abstractОчевидно, що при виборі товару, споживач спочатку звертає увагу на обкладинку. У зв’язку з цим, при розробці дизайну, слід мінімізувати текстову інформацію і вибрати ілюстрацію, яка більше залучає споживача. Використовуючи текст, важливо підібрати шрифт, який легко читається і приваблює покупця з перших секунд.uk_UA
dc.identifier.citationКаліновський К. Засоби залучення молодіжної аудиторії до журнальних видань / К. Каліновський, Ю. С. Бокарєва // Збірник матеріалів 17-ї Міжнародної науково-технічної конференції студентів і аспірантів «друкарство молоде», м. Київ, 2017 року . – Київ: ВПІ КПІ ім. І. Сікорського, 2017. – С. 185.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/5213
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВПІ КПІ ім. І. Сікорськогоuk_UA
dc.subjectграфічний дизайнuk_UA
dc.subjectжурналuk_UA
dc.subjectверсткаuk_UA
dc.subjectшрифтuk_UA
dc.subjectжурнальне виданняuk_UA
dc.subjectдруковане виданняuk_UA
dc.titleЗасоби залучення молодіжної аудиторії до журнальних виданьuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Druck_molode_2017_Калиновский.pdf
Розмір:
597.35 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: