Публікація:
Шляхи нівелювання розриву між рівнем природничо-математичної підготовки випускників школи і вимогами вишів у форматі безперервного освітнього процесу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті проаналізовані основні труднощі при формуванні внутрішніх зв’язків між етапами математичної освіти та запропоновані деякі організаційно-методичні заходи, спрямовані на вдосконалення як шкільної, так і вузівської математичної освіти для забезпечення цілісності і безперервності освітнього процесу у ланці «школа-заклад вищої освіти».

Опис

Ключові слова

математична освіта, природничо-математична підготовка випускників шкіл, вимоги вишів, безперервний освітний процес., вимоги вишів, безперервний освітний процес

Цитування

Макогон О. А., Петренко Н. Б., Думич Є. А. Шляхи нівелювання розриву між рівнем природничо-математичної підготовки випускників школи і вимогами вишів у форматі безперервного освітнього процесу // Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Реалії і перспективи природничоматематичної підготовки у закладах освіти»], (Херсон 12-13 вересня 2019р.) – Херсон: Видавництво ПП В.С. Вишемирський – 2019. – С. 3-7.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються