Публікація: Інтеграція доповненої реальності у фірмовий стиль кав’ярні як засіб залучення аудиторії
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Видавництво Ліра-К»
Анотація
У роботі розглядається інноваційний підхід до створення фірмового стилю кавʼярні із застосуванням доповненої реальності (AR). Визначено актуальність інтеграції AR у бренд-дизайн як ефективного інструменту візуальної ідентифікації та залучення аудиторії. Описано теоретичні аспекти айдентики, проаналізовано існуючі технології AR.
Опис
Ключові слова
створення фірмового стилю, стиль кавʼярні
Цитування
Левикін І. В. Інтеграція доповненої реальності у фірмовий стиль кав’ярні як засіб залучення аудиторії / І. В. Левикін, Д. В. Сергієнко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 54-55.