Публікація: Розробка застосунку для симуляції та зображення частинок і матеріалів з використанням готової платформи візуалізації
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Об’єктом роботи є система симуляції частинок у середовищі рідини. Метою роботи є розробка застосунку для моделювання та візуалізації поведінки рідини на основі методу згладженої гідродинаміки частинок з використанням рушія Unity як готової платформи рендерингу. У процесі реалізації застосовано числові методи моделювання фізичних процесів, алгоритми просторового хешування для оптимізації пошуку сусідів, а також обчислення на GPU за допомогою compute shaders. Окрему увагу приділено оптимізації сортування частинок у просторі за допомогою алгоритмів GPU Count Sort і паралельного сканування (prefix sum). Для відображення результатів симуляції реалізовано шейдери візуалізації частинок у 2D-просторі. У результаті роботи створено ефективну систему моделювання динаміки рідини в реальному часі з візуалізацією частинок, яка може бути використана для наукових, освітніх або демонстраційних цілей.
Опис
Ключові слова
симуляція рідин, рідина, візуалізація поведінки рідини, гідродинаміка
Цитування
Корж А. В. Розробка застосунку для симуляції та зображення частинок і матеріалів з використанням готової платформи візуалізації : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / А. В. Корж ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 58 с.