Публікація:
Дистанційні технології — методи динамічного сприйняття інформації як основа оновлення змісту освіти

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ПФ «Колегіум»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Робота присвячена дослідженню відношення студентів до застосування інформаційних технологій у навчальному процесі. Проаналізовані результати опитування студентів, щодо сприйняття викладачами та студентами процесу інформаційного навчання та засвоєнню матеріалів за курсами, що опановують. Дослідження спрямовані на підвищення наукової мобільності студентів та викладачів в галузі технічної освіти за рахунок впровадження методів дистанційних технологій та можливостей оновлення змісту освіти. Основну увагу приділено методикам оновлення інформаційного забезпечення студентів на кожен вид занять, методикам об’єднання загальних знань зі спеціальностей, які сприяють зміцненню міждисциплінарних зв’язків, методикам формування термінології курсового викладання та методикам комбінації теоретичної та практичної частин дисципліни. Проведено аналіз використання дистанційних технологій в умовах COVID-19. Проаналізовано світовий досвід та досвід університетів України. Схарактеризовано позитивні та негативні моменти дистанційної форми навчання очами викладачів та студентів. Визначені цілі і завдання, що стоять перед студентами в системі технічної і фізико-математичної освіти в умовах дистанційного навчання. Визначені фактори, які впливають на якість підготовки фахівців технічних і фізико-математичних спеціальностей в умовах застосування дистанційних технологій навчання.

Опис

Ключові слова

дистанційна освіта, вища освіта, методи викладання, зміст освіти

Цитування

Дистанційні технології — методи динамічного сприйняття інформації як основа оновлення змісту освіти / Т. О. Стрілкова, О. О. Тележкіна, О. Ю. Бабиченко, О. С. Калмиков, М. Пятайкіна // Новий Колегіум. – 2020. – №3. – С. 25–33.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються