Публікація: Проєктування ігрового 3D-середовища українського дворика
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасна індустрія ігор стрімко розвивається, постійно з’являються нові технології і інструменти, завдяки яким студії створюють нові продукти, які дивують геймерів. Створення візуальної частини гри містить цілий ряд етапів, кожен з який є важливим для того, щоб отримати не тільки красивий, але і відповідний правилам результат. Через те, що ігри можуть завантажуватись на різні пристрої і бути доступним якнайбільшій кількості гравців, тривимірні моделі повинні бути оптимізованими. Тому для того, щоб отримати середовище, яким зможуть насолодитись багато користувачів, потрібно розуміти і опрацювати все етапи його створення. В кваліфікаційні роботі розглянуте передове програмне забезпечення для моделювання, текстурингу і запікання, а також ігровий рушій. Окрема увага приділяється технологіям оптимізації сітки моделей, а також можливим дефектам і шляхам їх виправлення. Опрацьований пайплайн створення моделей і зборки ігрового середовища в ігровому рушії.
Опис
Ключові слова
тривимірне моделювання, ігрове середовище, uv-розгортка, текстурування, ігровий рушій
Цитування
Манскова Ю. Ю. Проєктування ігрового 3D-середовища українського дворика : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Ю. Ю. Манскова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 57 с.