Публікація:
Проектування математичної моделі гри у жанрі jrpg

dc.contributor.authorШавернєв, К. О.
dc.contributor.authorНовіков, Ю. С.
dc.date.accessioned2025-04-26T06:35:19Z
dc.date.available2025-04-26T06:35:19Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThis paper focuses on the design of a mathematical model for a game and ІТs subsequent optimization, considering the specific features of the combat system. The key aspects of developing a functional and suІТable system include accounting for all nuances and characteristics of the game, as well as the proper selection of coefficients. Balance of the system is analyzed through the lens of unІТ survivabilІТy and battle duration. The approach involves analyzing possible in-game sІТuations and developing formulas for distributing characteristics across tiers to maintain balance at each stage of the game.
dc.identifier.citationШавернєв К. О. Проектування математичної моделі гри у жанрі jrpg / К. О. Шавернєв, Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 355-357.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30733
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectжанр jrpg
dc.subjectматематична модель гри
dc.titleПроектування математичної моделі гри у жанрі jrpg
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T6_KN_355-357.pdf
Розмір:
228.68 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: