Публікація:
Икористання сучасних ігрових технологій в освітніх цілях

dc.contributor.authorМомот, І. В.
dc.date.accessioned2021-09-11T19:59:50Z
dc.date.available2021-09-11T19:59:50Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractGames are created directly for training, in any field. They can be equated to the category of "simulator" which is very strong from a farm simulator to a pilot simulator. Thus, we see the relevance of the use of gaming technology in various fields of human activity.uk_UA
dc.identifier.citationМомот І. В. Икористання сучасних ігрових технологій в освітніх цілях / І. В. Момот // Радіоелектроніка та молодь у ХХI столітті : матеріали 25-го Міжнар. молодіжн. форуму, 20–21 квітня 2021 р. – Харків : ХНУРЕ, 2021. – Т. 3. – С. 71–72.uk_UA
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/17476
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХНУРЕuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.titleИкористання сучасних ігрових технологій в освітніх ціляхuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
vikoristannya_suchasnih_grovih_tehnologj_v_osvtnh_clyah.pdf
Розмір:
360.24 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: