Публікація: Икористання сучасних ігрових технологій в освітніх цілях
dc.contributor.author | Момот, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-09-11T19:59:50Z | |
dc.date.available | 2021-09-11T19:59:50Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.description.abstract | Games are created directly for training, in any field. They can be equated to the category of "simulator" which is very strong from a farm simulator to a pilot simulator. Thus, we see the relevance of the use of gaming technology in various fields of human activity. | uk_UA |
dc.identifier.citation | Момот І. В. Икористання сучасних ігрових технологій в освітніх цілях / І. В. Момот // Радіоелектроніка та молодь у ХХI столітті : матеріали 25-го Міжнар. молодіжн. форуму, 20–21 квітня 2021 р. – Харків : ХНУРЕ, 2021. – Т. 3. – С. 71–72. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/17476 | |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ХНУРЕ | uk_UA |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.title | Икористання сучасних ігрових технологій в освітніх цілях | uk_UA |
dc.type | Conference proceedings | uk_UA |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- vikoristannya_suchasnih_grovih_tehnologj_v_osvtnh_clyah.pdf
- Розмір:
- 360.24 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.42 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: