Публікація: Икористання сучасних ігрових технологій в освітніх цілях
Завантаження...
Дата
2021
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
Games are created directly for training, in any field. They can be equated to the category of "simulator" which is very strong from a farm simulator to a pilot simulator. Thus, we see the relevance of the use of gaming technology in various fields of human activity.
Опис
Ключові слова
гейміфікація, освіта
Бібліографічний опис
Момот І. В. Икористання сучасних ігрових технологій в освітніх цілях / І. В. Момот // Радіоелектроніка та молодь у ХХI столітті : матеріали 25-го Міжнар. молодіжн. форуму, 20–21 квітня 2021 р. – Харків : ХНУРЕ, 2021. – Т. 3. – С. 71–72.