Публікація:
Икористання сучасних ігрових технологій в освітніх цілях

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2021

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Games are created directly for training, in any field. They can be equated to the category of "simulator" which is very strong from a farm simulator to a pilot simulator. Thus, we see the relevance of the use of gaming technology in various fields of human activity.

Опис

Ключові слова

гейміфікація, освіта

Бібліографічний опис

Момот І. В. Икористання сучасних ігрових технологій в освітніх цілях / І. В. Момот // Радіоелектроніка та молодь у ХХI столітті : матеріали 25-го Міжнар. молодіжн. форуму, 20–21 квітня 2021 р. – Харків : ХНУРЕ, 2021. – Т. 3. – С. 71–72.

DOI