Публікація:
Створення фірмового стилю авіакомпаній

dc.contributor.authorСушкова, А.
dc.date.accessioned2024-12-24T10:09:34Z
dc.date.available2024-12-24T10:09:34Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractУ світі на ринку авіаперевезень спостерігається висока конкуренція, тому компаніям доводиться боротися за кожного клієнта. Сильними аргументами у боротьбі за лояльність споживачів є елементи фірмового стилю. Логотип, назва та інші деталі допомагають не лише розпізнати літак та авіакомпанію, а й створити асоціативний ряд із цінностями та ідеями перевізника.
dc.identifier.citationСушкова А. Створення фірмового стилю авіакомпаній / А. Сушкова // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 134.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/29524
dc.language.isouk
dc.publisherХНЕУ
dc.subjectелемент фірмового стилю
dc.subjectринок авіаперевезень
dc.titleСтворення фірмового стилю авіакомпаній
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
su-2024-134.pdf
Розмір:
602.15 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: