Публікація:
Створення фірмового стилю авіакомпаній

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНЕУ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У світі на ринку авіаперевезень спостерігається висока конкуренція, тому компаніям доводиться боротися за кожного клієнта. Сильними аргументами у боротьбі за лояльність споживачів є елементи фірмового стилю. Логотип, назва та інші деталі допомагають не лише розпізнати літак та авіакомпанію, а й створити асоціативний ряд із цінностями та ідеями перевізника.

Опис

Ключові слова

елемент фірмового стилю, ринок авіаперевезень

Бібліографічний опис

Сушкова А. Створення фірмового стилю авіакомпаній / А. Сушкова // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 134.

DOI