Публікація: Створення фірмового стилю авіакомпаній
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНЕУ
Анотація
У світі на ринку авіаперевезень спостерігається висока конкуренція, тому компаніям доводиться боротися за кожного клієнта. Сильними аргументами
у боротьбі за лояльність споживачів є елементи фірмового стилю. Логотип, назва та інші деталі допомагають не лише розпізнати літак та авіакомпанію, а й створити асоціативний ряд із цінностями та ідеями перевізника.
Опис
Ключові слова
елемент фірмового стилю, ринок авіаперевезень
Бібліографічний опис
Сушкова А. Створення фірмового стилю авіакомпаній / А. Сушкова // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 134.