Публікація:
Створення сінематика для комп'ютерної гри Baldur's Gate

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою кваліфікаційної роботи є створення короткого тизерного сінематика у форматі тривимірного відео для комп’ютерної гри «Baldur’s Gate 3». Об’єкт дослідження – процес створення промоційного тривимірного відеоконтенту для комп’ютерних ігор. Предмет дослідження – технічні та художні засоби виробництва тизерного сінематика у форматі 3D-відео. В роботі розроблено відеоролик тривалістю до 20 секунд, що відображає атмосферу та художню стилістику гри, водночас виконуючи функцію промоційного матеріалу. Розглянуто повний цикл виробництва мультимедійного контенту: від ідеї та сценарного планування до 3D-моделювання, анімації, композитингу та монтажу. Описано процес створення візуального середовища та персонажів із використанням сучасних методів 3D-графіки – зокрема моделювання, скульптингу, текстурування. У процесі роботи також проведено аналіз особливостей кінематографічних трейлерів у жанрі RPG, обґрунтовано вибір програмного забезпечення та методів створення сінематика, розраховано собівартість розробки.

Опис

Ключові слова

сінематик, комп’ютерна гра, анімація, тизер

Цитування

Мартиненко Ю. С. Створення сінематика для комп'ютерної гри Baldur's Gate : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Ю. С. Мартиненко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 57 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються