Публікація: Актуальність створення сінематика для комп’ютерних ігор
| dc.contributor.author | Чеботарьова, І. Б. | |
| dc.contributor.author | Мартиненко, Ю. С. | |
| dc.date.accessioned | 2025-05-26T18:59:14Z | |
| dc.date.available | 2025-05-26T18:59:14Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.description.abstract | У даній роботі досліджено актуальність створення сінематиків у комп’ютерних іграх як засобу емоційного впливу, поглиблення сюжету та просування продукту. Визначено відмінності між сінематиком і кат-сценою, охарактеризовано процес створення сінематиків і розкрито їх роль у маркетингових цілях через трейлери та тизери. Робота підкреслює значення сінематиків для сучасної ігрової індустрії. | |
| dc.identifier.citation | Чеботарьова І. Б. Актуальність створення сінематика для комп’ютерних ігор / І. Б. Чеботарьова, Ю. С. Мартиненко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 69-72. | |
| dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/31330 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | ТОВ «Видавництво Ліра-К» | |
| dc.subject | комп’ютерна гра | |
| dc.subject | створення сінематиків | |
| dc.title | Актуальність створення сінематика для комп’ютерних ігор | |
| dc.type | Conference proceedings | |
| dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакунок
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- PMW2-69-72.pdf
- Розмір:
- 958.58 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Пакунок ліцензії
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: