Публікація:
Актуальність створення сінематика для комп’ютерних ігор

dc.contributor.authorЧеботарьова, І. Б.
dc.contributor.authorМартиненко, Ю. С.
dc.date.accessioned2025-05-26T18:59:14Z
dc.date.available2025-05-26T18:59:14Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractУ даній роботі досліджено актуальність створення сінематиків у комп’ютерних іграх як засобу емоційного впливу, поглиблення сюжету та просування продукту. Визначено відмінності між сінематиком і кат-сценою, охарактеризовано процес створення сінематиків і розкрито їх роль у маркетингових цілях через трейлери та тизери. Робота підкреслює значення сінематиків для сучасної ігрової індустрії.
dc.identifier.citationЧеботарьова І. Б. Актуальність створення сінематика для комп’ютерних ігор / І. Б. Чеботарьова, Ю. С. Мартиненко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 69-72.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/31330
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Видавництво Ліра-К»
dc.subjectкомп’ютерна гра
dc.subjectстворення сінематиків
dc.titleАктуальність створення сінематика для комп’ютерних ігор
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2-69-72.pdf
Розмір:
958.58 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: